Friday 25 October 2013

ROZITA CHE WAN NI MEMANG SUKA BERBOGEL KE ???

rozita che wan, che ta, mengghairahkan, foto rozita che wan, Zain Saidin, rozita che wan dan Zain Saidin, kontroversi

Rozita che wan dengan bangganya berkongsi sekeping fotonya yang boleh disifatkan agak mengghairahkan di akaun Instagram milik beliau. 

Foto berkenaan hasil nukilan jurugambar terkenal Annaseaskey dan Rozita Che Wan atau Che Ta mengenakan gaun rekaan Qudyn Design. 

Sedikit kontroversi apabila gaun berkenaan mempunya belahan di bahagian bawah yang agak tinggi. Belahan berkenaan telah menyebabkan peha gebu Che Ta sedikit terselak, maka terkantoilah sedikit bahagian tubuhnya itu. 

Dan seperti biasa, peminat-peminat setianya mulalah mengkritik tunang Zain Saidin ini. Ada yang kata beliau sudah lanjut usia dan tidak sesuai berpakaian sedemikian malah ada yang menyuruhnya agar cepat bertaubat. 

Macam-macam, tapi rasanya Che Ta sudah lali dengan kontroversi sebegini. Nak buat macamana... ini je modal yg che ta ada...  bagi aku klu nak kata che ta ni ada bakat sangat memang aku tak nampak la...

Pandangan mata aku, aku tak nampak pon yg che ta ni cantik... mungkin sebab aku nampak yg lain2 disebalik che ta ni...


No comments:

Post a Comment