Friday 18 October 2013

Artis Korea Dulu Gemuk Sekarang Kurus

Wah!! Sangat mengkagumkan apabila melihat gambar artis korea yang gemuk dan sekarang ni dah kurus. Okey, aku jealous sangat-sangat. Semuanya gara-gara nak jadi artis. Aku kagum gila dengan semangat diorang.
                                                         TOP BIG BANG
Aku rasa aweks yang reject dia dulu mesti menyesal gila sekarang ni,, hahaha

>> TOP ni bersemangat nak kurus sebab asyik kena tolak dari agensi hiburan. Kalau tak silap aku TOP ambil keputusan nak kurus setelah ditolak YG Production. Kira-kira 20kg dia hilang semata-mata nak masuk YG dan jadi artis. Memang berbaloi usaha dia. Sekarang ni ramai gila perempuan nak jadi gf dia.
                                                       
                                                             CHANGMIN 2AM















Errr, beza gila! Changmin berjaya turun sebanyak 30kg dalam tempoh 6 minggu. Gila!Aku sebulan pun turun dua kilo je.. Dia cuma makan dua keping tauhu dan lari selama enam jam sehari.

                                                              JESSICA SNSD
 

Sepanjang tempoh diet dia hanya guna tangga sahaja. Yang ni bolehlah aku try nanti.. 

                                                              KIM SUN AH


Kim Sun Ah berjaya turunkan 7kg selepas drama yang bertajuk 'My Name is Kim Sam Soon'. 

                                                                 KANG MIN KYUNG
Kang Min Kyung telah berjaya turunkan 6kg dalam masa dua minggu sahaja. 

>>Okey, aku semakin bersemangat nak turunkan berat badan,, Hohoho Aja Aja fighting!!!

No comments:

Post a Comment